peoplesss... - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu peoplesss... - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu

peoplesss...

19 Februari 2013 | Malawi, Blantyre

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties:). We zijn eindelijk in de stad en geloof het of niet we hebben net pizza gegetenWHAAA! Heeft ons erg goed gedaan... Aangezien we gister op de weegschaal stonden en er toch wat kilootjes af wareb. Roos zit ook weer gezellig aan de antibiotica voor de ontstoken muggenbulten want blijkbaar is de "deet"die je in nl koopt niet sterk genoeg voor de muggen hier. Maar gelukkig helpt onze buur Fiona AKA fifi ons heel goed haha. Ze zorgt ervoor dat we eten hebben en dat we ons niet zo vervelen. Dikke kusjes en knuffels uit het warme zonnige Afrika ( 40 graden)

• 19 Februari 2013 - 23:06

Letty:

Hey Roos, ben jaloers op het warme, alhoewel 40 graden wel een beetje veel is. Wat doe je eigenlijk voor je stage? Toch niet alleen vervelen? Ook genieten hè, van pizza bijvoorbeeld...
    Groet, Letty