lang haar!!! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu lang haar!!! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu

lang haar!!!

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2013 | Malawi, Blantyre

hooooi liefjes

de telefoon doet niks meer dus we kunnen niet meer bellen of smsjes sturen. wij ontvangen wel smsjes.
ik heb net 6 uur in een stoel gezeten en mn haar is weer gevlochten met nep haar. heb nu heeeeel lang.
vrijdag ben ik weer in de stad en dan mail ik weer.
hier is het snikheet poehpoeh.

dikke kus hou van jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Blantyre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2013

lang haar!!!

20 Februari 2013

pfffff

19 Februari 2013

peoplesss...

17 Februari 2013

busavontuur

05 Februari 2013

eerste week

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 1820

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: