eerste week - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van roosafrika - WaarBenJij.nu

eerste week

05 Februari 2013 | Malawi, Blantyre

Klein berichtje uit de rimboe... We zijn in de stad waar we internet hebben! In anderhalve week tijd een normale maaltijd gehad aangezien we op stage simma krijgen wat behoorlijk draag is. Elke dag staan er wel 30 krijsende kinderen voor de deur gelukkig hebben ze gordijnen die we met alle liefde gebruiken. Er is een markt waar je tomaten kunt halen en je kunt laten betasten door dronken oude mannen. we zijn vaste klanten bij de truckstop voor cola en sprite en we hebben nu ook de waterpomp ontdekt waar we lekker kunnen pompen. Voor de rest zwaar verbrand en noemen ze me continu azoenku (blanke). Maar ons gevoel voor humor redt ons als we zonder water en stroom zitten. Gister denk ik wel een uur op een stoel gestaan ivm een te grote spin.
Veel liefs uit de rimbooeee

• 06 Februari 2013 - 22:36

Truus Beukers:

Hoi, meisje,

Wij hebben weer sneeuw en gladheid, dat is ook niet alles.
    Hou je taai daar, he, en wel aan het werk natuurlijk.

We hopen dat je ook veel plezier hebt!! groetjes.

• 10 Februari 2013 - 18:27

Helma En Lidy:

Ha Rosie,

Vorige x lukte het niet om te reageren, ik hoop dat dit aankomt in het verrrrre Afrika:-)
    Je hebt het wel leuk beschreven, we zien uit naar het volgende verslag.
    Je mist hier niet veel dan kou, kou, kou maar nu gelukkig ook wat zon.
    Heb je wel telefoonbereik voor een smsje van onze kant? Het lijkt me toch wel leuk bij jou in de rimboeoeoeoe!
    Groetjes van Helma en Lidy

• 11 Februari 2013 - 13:33

Truus Beukers:

Dit keer geen reactie, maar al vast een felicitatie met je achttiende verjaardag.
    In een heel bijzondere omgeving Roos. Gebeurt maar EEN keer in je leven.

Hang je wel slingers en ballonnen op? En... met de gordijntjes dicht natuurlijk.
    Een mooie en bijzondere dag gewenst van ons allemaal.

• 14 Februari 2013 - 21:00

Angeline En Jos:

Roos,

een fijne verjaardag gewenst vanaf de Pompweg.
    verder veel succes met je werkzaanheden in het verre Malawi

Angeline en Jos

• 15 Februari 2013 - 11:49

Theo En Letty:

Hey Roos!! Congratulations and happy birthday! We zullen op je toasten!

Groet, Theo en Letty